Our Talk

great reads from us and others

מה שצ’רצ’יל וסינגולדה הבינו
על ניהול

מאת: אימי עירון | גלובס

חנוק מדמעות עמד הנס ווסטברג, מנכ”ל ווריזון, מול עובדי החברה (בשיחת וידיאו) ודיבר על המהומות בארה”ב: “אני מלא עצב וחרטה אל מול גל השנאה. אנחנו נמשיך להאמין שגיוון והכלה הופכים את העולם לטוב יותר”.
איך מנהלים את המותג הארגוני ב 2020?
מאת: אימי עירון | פונקט

אימי עירון הייתה עד לפני שנה המנכ״לית והיזמית של סלונה והיום היא מלווה ארגונים ועוזרת להם לספר את הסיפור שלהם כמותג לכל דבר.

 

מהנדס ומשפיען רשת: מעסיקים מגלים את הסטוריטלרז החדשים

מאת: מערכת גלובס

יח”צ אאוט? ארגונים מכשירים עובדים הפעילים ברשתות החברתיות בסטוריטלינג ויוצרים קהילה של משפיענים שמפיצה את סיפור החברה דרך העיניים שלהם
היכולות שחייבים לפתח כדי לעבוד בעולם הדיגיטלי החדש
מאת: אימי עירון | כלכליסט
פיתוח פרסונה מקצועית דיגיטלית, יכולות סטוריטלינג וניהול מערכות יחסים מקצועיות ברשת – משבר הקורונה גורר את עולם העבודה למציאות דיגיטלית חדשה מאלץ את כולנו לאמץ במהירות כישורים רלוונטיים
למה חשוב לא רק לעשות אלא גם לספר את סיפורי הגבורה, המסירות והנתינה במיתולוגיה של הקורונה
מאת: אימי עירון | גלובס

ב״דברי ימי הקורונה״, יכתבו סיפורים רבים של גבורה, יצירתיות אנושית, מסירות והתגייסות מרגשים ומעוררי השראה.


“חברות ההייטק הפקירו את היכולת הכי חשובה – לספר את הסיפור שלהן”

מאת: מערכת גלובס

לפני מספר חודשים התאגדה בחברת אינטל ישראל קבוצה של 30 מהנדסים בכירים שהפכה להיות קהילת הסטוריטלינג (Storytelling) של החברה – הכי רחוק מהשבבים, מכונות הייצור או כתיבת הקוד שהם מתעסקים בהם ביומיום שלהם.

אילו מיומנויות יעזרו לכם לבלוט בשוק העבודה של עידן הקורונה?

מאת: אימי עירון | גיקטיים
מגיפת הקורונה האיצה את השינויים בשוק העבודה בהייטק, וכיום חברות וארגונים לא בוחנים רק ידע מקצועי ואנליטי. אילו מיומנויות חדשות נדרשות ואיך אפשר לרכוש אותן?
0_wBnVa20jMVHcMu_g
רחוק זה הקרוב החדש: למה דווקא עכשיו הכי חשוב לטפח את הנרטיב המשותף של החברה

 מאת: אימי עירון | medium.com

״סיפור מסופר היטב”, בערוצים דיגיטליים, הוא הכלי היעיל, רב העוצמה והטוב ביותר שארגונים יכולים לאמץ היום, כדי ליישם אסטרטגיות צמיחה עסקיות בתוך הארגון ומחוצה לו
רחוק זה הקרוב החדש: מיתוג ותקשורת ארגונית בעידן דיגיטלי
איך מחזקים מרחוק את הנרטיב הארגוני המשותף? מה תפקידן של הקהילות הדיגיטליות? איך בונים מערך דיגיטלי של Thought Leadership ומה זה אומר להפוך את העובדים ל Co-Storytellers? רחוק זה הקרוב החדש!
חפשו את הנרטיב – המדריך לניהול המותג הארגוני

מאת: אימי עירון | כלכליסט

הקרב המחריף על הטאלנטים, השקיפות של הסושיאל מדיה (אם אתה לא מספר את הסיפור שלך מישהו אחר מספר אותו במקומך) וההשפעה ההולכת וגדלה של התדמית הארגונית על מוטיבציות הקנייה של הצרכנים – העבירו השנה את ה׳מיתוג הארגוני׳ ו׳מיתוג המעסיק’ לראש סדר היום של חברות רבות.